MAN Lion’s Coach

coach 1

I paarritshëm, MAN Lion’s Coach

Me një dizajn të ri brenda dhe jashtë, MAN Lion’s Coach paraqitet me pamjen e tij elegant dhe dinamik,duke mbetur i i paarritshëm në llojin e tij.

Falë përvojës së gjerë të MAN si një prodhues klasik i automjeteve komerciale, garanton një shkallë të lartë të disponueshmërisë dhe sigurisë së automjeteve.

Duke qenë efektiv dhe i fuqishëm, ky autobus ka një performancë të lartë, e cila formon një paketë ideale.

MAN Lion’s Coach impresionon në çdo udhëtim me karakteristikat e tij teknike, inovative dhe opsionet standarde të komoditetit duke ju ofruar kësht gjithçka që ju dëshironi.

Përmbledhur në një fjali: luani ku mund të mbështeteni.

Udhëtojmë me besim

MAN Lion‘s Coach bën përshtypje me pamjen e tij të sigurt, e cila rrezaton fuqi dhe siguri të lartë. Linjat, stili i tij dhe proporcionet e ekuilibruara, janë elementë që pasqyrojnë vetëbesim sapo MAN Lion’s Coach shfaqet në rrugë.

Nën simbolin e luanit ky autobus është lehtësisht i identifikueshëm.

Risitë e jashtme, të tilla si dritat LED të plota ose dritat e sinjalit, përvecse janë të një teknologjie të lartë, janë  edhe tepër mbresëlënëse nga ana vizuale.

MAN Lion’s Coach është kombinimi i përsosur i një koncepti të provuar, të testuar dhe modern të automjeteve që plotëson nevojat e klientëve dhe të pasagjerëve.

coach 3

Rritja e efikasitetit dhe sigurisë: dritat e përparme të plota LED (opsionale)

coach 2

Siguria mund të ketë stil: Struktura e skeletuar e MAN përputhet me ECE R66.02

coach 5

Ambient mbresëlënës & komod

Linjat dhe dizajni i brendshëm i MAN Lion’s Coach kanë një objektiv të qartë: ne duam që pasagjerët dhe shoferet të ndjehen komod si në shtëpi, sapo të ngjiten në bord.

Brendësia miqësore, paisjet me cilësi të lartë dhe ngjyrat harmonike krijojnë zonën tërheqëse dhe komode të pasagjerëve, për të përjetuar një udhëtim të rehatshëm dhe pa stres.

Ndriçimi në LED të bardhë përgjatë zonës së tavanit ofron një ambient mbresëlënës në të gjithë hapësirën e brendshme. Rrjedha shtesë e dritës përmes dritares së madhe të xhamit në zonën e pasagjerëve, i jep këtij autobusi një dimension tjetër.

coach 6

Hapësirat e bollshme e bëjnë jashtëzakonisht të lehtë, ngarkesën e bagazheve

coach 7

Falë ngritësit të karrocave me rrota kemi një lëvizshmëri pa pengesa

coach 8

Rehati mbreslënëse

Kombinimi i suksesshëm dhe i qëndrueshëm i ambientit komod dhe rehatisë së pasagjerëve është formula jonë e suksesit.

Dritaret e reja me xhama të mëdha furnizojnë pjesën e brendshme me dritë shtesë, duke shtuar një dimension tjetër të vecantë. Në të njëjtën kohë, filtri i lartë UV siguron mbrojtje nga rrezet e dëmshme të diellit.

Sediljet janë të pajisura me gjithçka që i nevojitet udhëtarit modern. Karakteristikat dominuese, të tilla si sistemi ynë MAN Multimedia Coach, mbajtësi i tabletave, porta USB, kuzhina moderne dhe kolltuqet e rregullueshme, u japin pasagjerëve një përvojë të rehatshme dhe personale të udhëtimit.

 MAN Lion’s Coach është thjesht mënyra model për të udhëtuar!

coach 9

Dritaret e mëdha dhe të tejdukshme, burimi ideal për ndricimi natyral

coach 10

Port USB për cdo pasagjer

coach 11

Sedilje të rregullueshme për rehati optimale

coach 12

Kabinë  ergonomike dhe e sofistikuar

MAN Lion’s Coach mirëpret shoferin e tij në një vend pune të krijuar për të qenë praktik, ergonomik dhe tërheqës.

Të gjitha informacionet kryesore për shoferin mund të shihen me një vështrim në panelin e instrumenteve.

Paraqitja e tyre optimizuar përmirëson ergonominë e përdoruesit. E njëjta gjë mund të thuhet për konceptin e gjerë dhe praktik të ruajtjes së oriendive personale.

Shoferët mund të gëzojnë një mjedis të relaksuar pune falë sediljes ergonomike, timonit shumëfunksional dhe kontrollit individual të klimës.

coach 13

I besueshëm në çdo situatë

Sistemet e shumta dhe të avancuara të ndihmës së sigurisë bëjnë që MAN Lion Coach të ofrojë siguri maksimale në cdo udhëtim.

Fenerët e plotë LED

Fenerët e plotë LED përpara dhe të pasëm sigurojnë cilësi maksimale të dritës dhe shkëlqim për rritjen e sigurisë aktive, ndërsa ulin njëkohësisht kostot.

Përmbushja e standardit ECE R66.02

Struktura e patentuar e skeletit MAN thith energjinë e përplasjes në rast të një aksidenti, duke e bërë kështu këtë autobus akoma më të sigurt në rast aksidenti.

 Programi elektronik i stabilitetit (ESP)

Sistemi zbulon situata të rrezikshme, stabilizon automjetin duke frenuar rrotat individuale, kur kërkohet, dhe duke ndëprerë fuqinë.

Sistemi elektronik i frenave (EBS)

Ndërhyrja e shpejtë në sistemin e frenave dhe sistemi i frenimit kundër bllokimit, rrisin ndjeshëm sigurinë e frenimit. ASR i integruar zvogëlon rrotullimin në rrotat e makinës.

MAN BrakeMatic® menaxhim maksimal të kontrollit të shpejtësisë dhe lundrimi

Menaxhimi i vazhdueshëm i frenave MAN BrakeMatic® nënkupton që kjo frenë të aplikohet automatikisht posa shoferi prek pedalin e frenave.

Kontrolli maksimal i shpejtësisë dhe kontrolli i lundrimit mundësojnë që automjeti të ruajë saktësisht një shpejtësi të paracaktuar, duke rritur kështu sigurinë në sipërfaqet e pjerrëta.

MAN TipMatic® Kutia e ingranazhit me dymbëdhjetë shpejtësi

MAN TipMatic® mund të operohet në mënyrë plotësisht automatike ashtu edhe manualisht me anë të veprimit me prekje në kolonën drejtuese.

Nëse mbajtësi i mjetit funksionon, kutia e ingranazhit zgjedh automatikisht ingranazhin që maksimizon forcën e frenave.

Ndihmësi emergjent i frenave EBA

Funksioni i ndihmësit të frenave paralajmëron drejtuesin e automjeteve për përplasje të mundshme dhe con në ndalesë të plotë të automjetit, në situata emergjente.

Sistemi i rojeve të korsisë (LGS)

Sistemi i Gardës së Korsisë (LGS) përdor një impuls vibrator në sedilje për të paralajmëruar shoferin sapo autobusi po largohet nga korsia.

 Kontrolli i Lundrimit Adaptues (ACC)

Shpejtësia kontrollohet bazuar në distancën nga automjeti para dhe mbahet konstante me anë të ndërhyrjeve delikate nga retarderi në sistemin e frenave.

Përmes këtyre sistemeve ne kemi rritur ndjeshëm sigurinë në rrugë.

coach 14

Të fuqishëm dhe efikas

MAN Lion’s Coach ka të implementuar një sistem të sofistikuar drejtimi si dhe sisteme ndihmëse për karburantin.

Rritja e performancës motorike, konsumi më i ulët

MAN përdori ndryshimin në standardin më të fundit të emetimeve për të prezantuar një mori inovacionesh në drejtimin e autobusëve që mundësojnë një ekuilibër të përsosur të efikasitetit dhe fuqisë.

Motorët tanë të zakonshëm janë në procese të gjera optimizimi. Cdo motor ka në dispozicion 10 HP më shumë, kështu që është opsionale me 430, 470 ose 510 HP, dhe fuqia u rrit me 200 Nm për t’i dhënë autobusit karakteristika të fuqishme dhe efikase të drejtimit.

Strategjia e optimizuar e ingranazheve

Strategjia e optimizuar e ingranazheve gjithashtu ka një efekt pozitiv në konsumin e karburantit. Një nga pikat kryesore është kontrolli i lundrimit MAN EfficientCruise® i mbështetur nga GPS në lidhje me MAN EfficientRoll®, i cili merr një rol aktiv dhe parashikues në zgjedhjen e ingranazheve. Ai gjithashtu mundëson funksionin e rrotullimit, në mënyrë që karburanti shtesë të ruhet.

Raporti më i gjatë i boshtit të pasmë

Raporti i ri, më i gjatë i boshtit të pasëm (i = 2.73) zvogëlon shpejtësinë e motorit me rreth 13 përqind në krahasim me raportin e mëparshëm të boshtit më të gjatë (i = 3.15). Kjo ulje jo vetëm që ka një efekt pozitiv në konsumin e karburantit, por gjithashtu ul nivelin e emetimit të zhurmës, duke rritur kështu komoditetin e makinës.

Interval të zgjeruar të shërbimit MAN Lion’s Coach i cili është në rrugë për periudha të gjata – ne kemi rritur intervalin midis ndryshimeve të naftës deri në 140,000 km. Në të njëjtën kohë, në varësi të profilit të vendosjes, filtrat e grimcave me naftë kanë jetë shërbimi prej 850,000 km apo më shumë.

coach 15

Shërbimet MAN. Coach juaj në duart më të mira.

Cilësia maksimale e shërbimit të automjeteve dhe disponueshmëria e përhershme – ky është premtimi ynë për ju. Me një portofol të gjerë shërbimesh, ne ofrojmë mbështetje 360 ° që është efikase dhe e besueshme.

Në servisin tonë ne ofrojmë gjithçka që ju nevojitetme cilësi dhe garanci!

coach 16

Shërbimet MAN

Cilësi më e lartë: garanci – dy vjecare në shërbimin dhe pjesët e MAN.

Pjesë origjinale MAN: cilësi të lartë, jetë të gjatë shërbimi dhe disponueshmëri e siguruar

Pjesë ekoline origjinale MAN: kurseni shumë dhe mbroni mjedisin në proces me pjesët origjinale të MAN.

Vaji origjinal MAN: Vajrat origjinale MAN janë provuar të ofrojnë mbrojtje optimale kundër konsumit dhe kështu kontribuojnë në uljen e kostove të përgjithshme të funksionimit.

Kontrata MAN Shërbimi: marrëveshjet e shërbimit që mbulojnë detyrat e shërbimit dhe inspektimit në orarin e mirëmbajtjes. Në varësi të opsionit shtesë, mund të përfshihen module të ndryshme si menaxhimi i kontratës, garancia e makinës etj

Të dhënat teknike:

Lion’s Coach

Përmasat e automjeteve

Gjatësia 12,101 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia e përgjithshme 3,870 mm

Distanca aksiale  6.060 mm

Rrezja e rrotullimit 20.880 mm

Motori

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 316 kW (430 hp),

Max  momentit të përdredhjes: 2,200 Nm

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 346 kW (470 kf),

Max  momentit të përdredhjes: 2,400 Nm

Kutia e shpejtësisë

Kutia e shpejtësisë MAN TipMatic®, e automatizuar me 12 shpejtësi

Kutia e shpejtësisë me nisje të rregulluar

Kutia e shpejtësië e automatizuar me 6 shpejtësi

Sistemi i drejtimit

Frenat

Sistemi i frenave EBS (Electric Break System), frenat e diskut në të gjitha rrotat

Të përgjithshme

Sedilje

Max  53 ulëse pasagjerësh

Hapësira e bagazhit

Max  11,7 m3

Pesha totale e lejuar

19,700 kg

coach 17

Lio’s Coach C ( me dy akse):

Përmasat e automjeteve

Gjatësia 13,091 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia e përgjithshme 3,870 mm

Distanca aksiale 7,050 mm

Rrezja e rrotullimit 23.400 mm

Motori

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 316 kW (430 hp)

Max  momentit të përdredhjes: 2,200 Nm

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 346 kW (470 kf),

Max  momentit të përdredhjes: 2,400 Nm

Kutia e shpejtësisë

Kutia e shpejtësisë MAN TipMatic®, e automatizuar me 12 shpejtësi

Kutia e shpejtësisë me nisje të rregulluar

Kutia e shpejtësië e automatizuar me 6 shpejtësi

Sistemi i drejtimit

Frenat

Sistemi i frenave EBS (Electric Break System), frenat e diskut në të gjitha rrotat

Të përgjithshme

Sedilje

Max 59 vende pasagjerësh

Hapësira e bagazhit

Max  14,3 m3

Pesha totale e lejuar

20,600 kg

coach 18

Lion’s Coach C ( me tre akse):

Përmasat e automjeteve

Gjatësia 13,361 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia e përgjithshme 3,870 mm

Distanca aksiale e përparme 6.060 mm

Distanca aksiale e pasme 1,470 mm

Rrezja e rrotullimit 20.960 mm

 Motori

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 346 kW (470 hp)

Max  momentit të përdredhjes: 2,400 Nm

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 375 kW (510 kf),

Max  momentit të përdredhjes: 2,600 Nm

Kutia e shpejtësisë

Kutia e shpejtësisë MAN TipMatic®, e automatizuar me 12 shpejtësi

Kutia e shpejtësisë me nisje të rregulluar

Kutia e shpejtësië e automatizuar me 6 shpejtësi

Sistemi i drejtimit

Frenat

Sistemi i frenave EBS (Electric Break System), frenat e diskut në të gjitha rrotat

Të përgjithshme

Sedilje

Max 57 vende pasagjerësh

Hapësira e bagazhit

Max  11.8 m3

Pesha totale e lejuar

25,530 kg

coach 19

Lion’s Coach L:

Përmasat e automjeteve

Gjatësia 13.901 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia e përgjithshme 3,870 mm

Distanca aksialee përparme 6.600 mm

Distanca aksiale epasme 1,470 mm

Rrezja e rrotullimit 22,256 mm

Motori

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 346 kW (470 hp)

Max  momentit të përdredhjes: 2,400 Nm

D 2676 LOH common Rail

Motori dizel me 6 cilindra të instaluar vertikalisht

Vëllimi: 12,419 cm³

Fuqia në dalje: 375 kW (510 kf),

Max  momentit të përdredhjes: 2,600 Nm

Kutia e shpejtësisë

Kutia e shpejtësisë MAN TipMatic®, e automatizuar me 12 shpejtësi

Kutia e shpejtësisë me nisje të rregulluar

Kutia e shpejtësië e automatizuar me 6 shpejtësi

Sistemi i drejtimit

Frenat

Sistemi i frenave EBS (Electric Break System), frenat e diskut në të gjitha rrotat

Të përgjithshme

Sedilje

Max 61 vende pasagjerësh

Hapësira e bagazhit

Max  13.2 m3

Pesha totale e lejuar

25,530 kg

 

coach 20