Cityliner

cityliner 1

Materiale të cilësisë së lartë dhe rehatia janë kyefjala e Cityliner.

Sediljet e Cityliner janë komode për udhëtime të gjata dhe të këndshme përtej kufijëve.

Pasagjerët që nisin një udhëtim kanë shumë për të folur, pavarësisht se sa të ndryshëm janë

ata dhe destinacionet e tyre.

Ngjituni në bordin frymëzues, të thjeshtë dhe të mrekullueshëm dhe shijoni hapësirën e brendshme unike dhe të bollshme të Cityliner.

cityliner 2

“Këtu do të ndiheni mirë dhe do të udhëtoni në mënyrë të sigurt – pavarësisht destinacionit dhe  sa kohë do të zgjasë udhëtimi”

 

 Ngjituni në bord dhe ndjehuni si në shtëpi!

Cityliner ju mahnit me pamjen e tij. Për herë të parë kemi aplikuar arredimin e hapësirës së   brendshme sipas dëshirës suaj. Ju mund të zgjidhni që nga ngjyra e sediljeve dhe materiali i tyre, ngjyrat e tapicerisë, tabelat e reklamimit dhe deri te një sërë paisjesh të tjera.

 

Cityliner një autobus atraktiv!

I shpejtë, i sigurtë, ekonomik, këto dhe shumë të tjera janë vetitë që ofron Cityliner.

Dizajni i tij është i orientuar drejt së ardhmes së linjave klasike NEOPLAN, kjo i jep Cityliner pamjen e tij unike dhe e bën atë një pikë referimi për një gjeneratë krejtësisht të re të autobusëve.

Përveç pamjes së jashtme tërheqëse, ky autobus dallohet edhe për vlerat e tij të brendshme: teknologji inovative, rehati dhe komoditet.

cityliner 3

Pamja e tij, thjeshtë sensacionale

Nga cdo këndvështrim që mund ta shikoni, Cityliner është pasqyrim i një autobusi perfekt.

Dritat me bishta të lakuar në mënyrë dinamike, fenerët dhe fshirësit e padukshëm të xhamit janë vetëm disa nga elementët që e bëjnë të vecantë dhe të dallueshëm këtë autobus

 

Ndjeshmëria merr kuptim me Cityliner

Me Cityliner puna e shoferit është akoma më e lehtë, përmes fenerëve të pajisur me drita këndore, shoferi mund të shikojë shumë përpara gjatë rrugëve me kthesa.

Për një vizion më të qartë përpara ndihmojnë edhe fenerët opsionalë Bi-Xenon me bishtin e tyre të lakuar në mënyrë dinamike. Cityliner ofron një pamje po kaq tërheqëse edhe në pjesën e pasme.

cityliner 4
cityliner5

Pamje e një lloji të vecantë!

cityliner 6

Një hapësirë mahnitëse

Tavani i ndritshëm, çatitë me xham të ngritur, lartësia optimale, shtrimi i ndryshueshëm i dyshemesë, janë karakteristikat e brendshme të Cityliner.

Dritare të bollshme me fushë pamje të pakufizuar lejojnë dritën të depertojë brenda dhe i ofrojnë udhëtareve pamje si në një sallë kinemaje. Së bashku me sistemin e dalluar audio të Cityliner, udhëtimi juaj shëndërrohet në një përvojë të paharrueshme.

cityliner 2

Kafeja e mëngjesit?

Kuzhina moderne e Cityliner ju ndihmon për t’i shërbyer udhëtarëve tuaj një mëngjes plot shije.

cityliner 8

Hapësira të gjera

Grupe të mëdha turistike mund të hipin dhe të ulen lehtësisht në sediljet e gjera dhe të rehatshme të Cityliner.

Pjesa e brendshme e Cityliner ju ofron shumë më tepër nga cfarë prisni: materiale me një cilësi të lartë janë përdorur për të gjitha pjesët e brendshme të autobusit.

Detajet bëjnë diferencën në udhëtimet me Cityliner!

Sistemi i ri shpërndarës i flukseve të ajrit i tipit rul, mund të përshtatet individualisht dhe ju ofron mundësi të rregulloni klimën në mënyrë optimale sipas kërkesave tuaja.

Ekranet TFT 19” ofrojnë një pamje plotësisht të qartë edhe për pasagjerët në ulëset e pasme.

cityliner 7

I domosdoshëm për një Cityliner

Tualeti i rehatshëm, lehtësisht i arritshëm kursen ndalesa të panevojshme – mbi të gjitha i bën më komode udhëtimet e gjata.

Për të pasur pranë gjithcka që ju nevojitet.

Cdo gjë që ju duhet turistëve hapësirat e bagazheve janë vendosur në mënyrë të sigurt dhe lehtësisht të arritshme, me ndarje të përcaktuara dhe me një hapësirë të bollshme sistemimi.

 

Ne e bëjmë ngarjen e automjetit një kënaqësi!

Shoferëve ju është kushtuar një vëmendje e vecantë në Cityliner, për t’ju ofruar kushe optimale pune.

Ajo që bën përshtypje është lloji i dizajnit, që shoferët kanë mundësi të zgjedhin, ekranet me kontrast të lartë dhe funksionalitete të përparuara për kohën. Shpejtësi dixhitale, ekran që tregon karburantin e konsumuar, ose MMC i ri i infotainment (Multimedia Coach) me navigim të avancuar, kontrolli i klimës, kompjuteri qëndror në bord.

Tek Cityliner gjithçka është strukturuar qartë dhe në mënyrë logjike për t’ju ofruar lehtësi, komoditet dhe siguri në përdorim.

Shoferët & Pasagjerët ndjehen më të sigurtë me Cityliner!

 

Dizajni i Cityliner dhe përforcimet e patentuara sigurojnë stabilitet të lartë kundër dridhjeve ndërsa shufrat e integruara të rrotullimit në zonën e përparme dhe të pasme rrisin sigurinë pasive.

Sistemi i frenimit EBS dhe programi elektronik i stabilitetit ESP shkurtojnë distancën ndaluese dhe mbajnë autobusin në rrugën e duhur edhe në situata kritike.

 

cityliner 11

Diagnostifikimi i shpejtë i problemeve

Sistemi i diagnostikimit në bord (OBD), së bashku me një kompjuter me parametra të lartë dhe strukturën modulare elektronike, është krijuar për të monitoruar në cdo moment gjendjen e funksionimit të automjetit, paralajmërimin e shoferit për gabimet dhe parandalimin e dëmtimeve pasuese.

cityliner 12

Hapësirat e vendit të bagazheve

Me gjatësi 12,24m, Cityliner ofron shumë hapësirë për bagzhet tuaja, madje edhe për raste të vecanta, çanta, pajisje sportive dhe gjithçka që nevojitet ndryshe nga udhëtarëte tjerë.

 

Gjithçka nën kontroll në çdo situatë

 

Paketa e energjisë: Motori MAN

 

Cityliner NEOPLAN është i pajisur me një motor të fuqishëm, ekonomik, mjedisor dhe të besueshëm me gjashtë cilindra. Për të arritur uljen e dëshiruar të emetimeve të dëmshme, NEOPLAN mbështetet në kombinimin e riciklimit të gazit të shkarkuar (EGR) dhe uljes selektive katalitike (SCR), e cila con në konsum jashtëzakonisht të ulët të karburantit.

Pamje magjepsëse: jashtëzakonisht i qetë, emetim të ulët të zhurmës dhe, në të njëjtën kohë me peshë të ulët.

cityliner 12

Performanca: 309 kW (420 kf), 338 kW (460 kf) ose 368 kW (500 kf).

 

Sisteme të shumta të sigurisë dhe asistencës:

Lista e plotë e sistemeve të asistencës varion nga ABS, ESP, LGS, EBA (ndihmë e frenimit emergjent) për parandalimin e aksidenteve ACC dhe MAN Efficient-Cruise® në lidhje me Efficient Roll, një sistem asistence për parashikues dhe kontroll efektiv i udhetimit të mbështetur GPS.

SISTEMET E SIGURISË

 

ACC                            Kontrolli përshtatës i udhëtimit

ASR                             Rregullatori anti-gabim

BA                               Ndihmës i frenave

CDS                             Pezullimi i ngasjes (pezullimi i kontrolluar elektronikisht)

EB                               Sistemi i frenimit emergjent dhe rreziku i frenave emergjent dritat paralajmëruese

EBS                             Sistemi elektronik i frenave

EPS                             Programi Elektronik i Stabilitetit

DSP                             Programi i Stabilitetit Dinamik

LGS                             Sistemi i rojeve të korsisë

MAN BrakeMatic®     Menaxhimin maksimal të kontrollit të shpejtësisë dhe kontrollin e Lundrimit MAN EfficientCruise®

+ MAN EfficientRoll   Kontrolli i lundrimit i mbështetur GPS (përmirësuar edhe më tej)

MSC                            Kontrolli maksimal i shpejtësisë

ROP                             Parandalimi i rrotave

TPM                             Monitorimi i presionit të gomave

Fenerët LED               Për ndricimin e dritave të ditës

Llogaritësi i intervalit Ngjashëm me dritën e ditës – me një distancë të gjatë për të monitoruar

te shërbimit                gjitha sistemet dhe përbërësit e lidhur

Garda e vëmendjes   Rritje e sigurisë falë ndihmësit të vëmendjes.

 

Mënyra më e mirë per të arritur në destinacionin e ëndërruar!

Kush e di se çfarë përvojash të mrekullueshme ekzistojnë për udhëtarët tuaj kur ata arrijnë në destinacionin e tyre të ëndrrave?

Me Cityliner-in e ri do të merrni me vete në shtëpi kujtimet më të mira nga pervoja e udhëtimit tuaj.

cityliner 13

Të dhënat teknike-Cityliner

Gjatësia 12,240 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia ino. Njësia A / C 3,720 mm

Rrethi i kthesës 21,140 mm

Baza e rrotave 6.060 mm

Mbivendosja e përparme 2,920 mm

Mbivendosja e pasme 3,260 mm

Qendra e qëndrimit në lartësi 2.066 mm

Lartësia e rreshtit qendror 1,346 mm

 Variantet e motorit

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

309 kW (420 hp) në 1800 rpm

2.100 Nm, në 930 – 1.350 rpm

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

338 kW (460 kf) në 1800 rpm

2,300 Nm, në 930 – 1.350 rpm

 

 Trasmetimi

– Transmision manual me 6 shpejtësi

(vetëm me 420 kf)

– MAN “TipMatic®”, i automatizuar

Transmetim manual me 12 shpejtësi

me “Easy-Start”

– Kutia automatike me 6 shpejtësi

 

 

cityliner 14

Sistemi kryesor i drejtimit

Sistemi i frenimit

EBS me disqe të brendshëm të frenimit të ventiluar,

ESP, MSC dhe Sistemi Ndihmës i Frenave

Boshti i përparëm

Aksi me shumë lidhje me rrota të pavarura,

pezullimi dhe stabilizuesi

Boshti i pasëm

Aksi hipoide MAN me katër krahë

vendndodhjeje

Vëllimi i ndarjes së bagazhit

deri në 12,2 m3

Hapësirat e ulëseve

deri në 51 + 1 + 1

Individual

Shëndërrimet speciale të mundshme

 

Të dhënat teknike-Cityliner C

Gjatësia 12.990 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia ino. Njësia A / C 3,720 mm

Rrethi kthyes 22,494 mm

Baza e rrotave 6.200 mm

Mbivendosja e përparme 2,920 mm

Mbivendosja e pasme 2.400 mm

Rruga e qendrës së qëndrimit në lartësi 2.066 mm

Lartësia e rreshtit qendror 1,346 mm

23
20
21

Variantet e motorit

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

338 kW (460 kf) në 1800 rpm

2,300 Nm, në 930 – 1.350 rpm

 

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

368 kW (500 kf) në 1800 rpm

2.500 Nm, në 930 – 1.350 rpm

 

Transmetimi

– MAN “TipMatic®”, i automatizuar

Transmetim manual me 12 shpejtësi

me “Easy-Start”

 

– Transmision manual me 6 shpejtësi

(vetëm me 460 kf)

i përgjithshëm

Sistemi kryesor i drejtimit

Sistemi i frenimit

EBS me disqe të brendshëm të frenimit të ventiluar,

ESP, MSC dhe Sistemi Ndihmës i Frenave

Boshti i përparëm

Aksi me shumë lidhje me rrota të pavarura

pezullimi dhe stabilizuesi

Boshti i pasëm

Aksi hipoide MAN me katër krahë

vendndodhjeje

Boshti gjurmues

EHLA (boshti elektrik hidraulik drejtues)

Vëllimi i ndarjes së bagazhit

deri në 13,2 m3

Hapësirat e ulëseve

deri në 59 + 1 + 1

18

Të dhënat teknike-Cityliner L

Gjatësia 13.990 mm

Gjerësia 2,550 mm

Lartësia ino. Njësia A / C 3,720 mm

Rrethi i kthesës 22.354 mm

20
21

Baza e rrotave 6,550 mm

Mbivendosja e përparme 2,920 mm

Mbivendosja e pasme 3,050 mm

Rruga e qendrës së qëndrimit në lartësi 2.066 mm

Lartësia e rreshtit qëndror 1,346 mm

18

Variantet e motorit

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

338 kW (460 kf) në 1800 rpm

2,300 Nm, në 930 – 1.350 rpm

23

MAN D2676 LOH

R6, drejt

12,419 cm³

368 kW (500 kf) në 1800 rpm

2.500 Nm, në 930 – 1.350 rpm

 

20

Sistemi kryesor i drejtimit

Sistemi i frenimit

EBS me disqe të brendshëm të frenimit të ventiluar,

ESP, MSC dhe Sistemi Ndihmës i Frenave

Boshti i përparëm

Aksi me shumë lidhje me rrota të pavarur

pezullimi dhe stabilizuesi

Boshti i pasëm

Aksi hipoide MAN me katër krahë

vendndodhjeje

Boshti gjurmues

EHLA (boshti drejtues elektronik hidraulik)

Vëllimi i ndarjes së bagazhit

deri në 14,1 m3

Hapësirat e ulëseve

deri në 63 + 1 + 1

Transmetimi

– MAN “TipMatic®”, i automatizuar

Transmetim manual me 12 shpejtësi

me “Easy-Start”

– Transmision manual me 6 shpejtësi

(vetëm me 460 kf)

i përgjithshëm

21
22